2011-08-18 @ 23:33:45 | Turkiet
Då är man åter på hotellet igen efter en riktigt god middag, och då menar jag verkligen riktigt god! Vi åt på Restaurant Moonlight som låg ens med vattnet, lite uppbyggt på en terrass. Egentligen ska man väl vara där med sin pojkvän eller något i den stilen för det var en riktigt romantisk stämning på restaurangen. Men maten var otroligt god och personalen var toppen. Så helt klart 5/5 från mig! Men nog om det, låter som en kärring nu när jag sitter här och berömmer dagens måltid. Kvällen har avrundats med lite öl och ett parti kort mellan mig och mamma, som jag självklart kammade hem. Som sagt, börjar fundera om jag har otur i kärlek? Men nu ska jag sova för imorgon har vi bestämt oss för en rejäl shopping runda. Hittar jag några riktiga kap lägger jag självklart upp bilder! Puss!



Toppen glad tjej tidigare idag! Både osminkat och nybadat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback