2011-08-17 @ 23:38:41 | Turkiet
Som lovat har jag tänkt hålla en hyfsat bra uppdatering fast jag just nu befinner mig i Turkiet, Side. Dagen har varit jättebra idag, dock väldigt varmt, men man ska inte klaga. Mamma och jag har bland annat varit runt i Side Centrum, kollat på Apollotemplet, shoppat, ätit god mat och tagit goda drinkar, precis som det ska vara. Nu ska jag väl ta min sista cigarett och sedan bege mig mot sängen. Klockan går en timme före här nere så den är faktiskt halv ett, okej de är inte myckte att skryta med. Men jag är ganska medveten om att tuppjäveln bakom vårt hotell kommer gala klockan sex imorgon och sedan håller han på så konstant i tre timmar ungefär. Så de är nog bäst att försöka få lite sömn innan han sätter igång. Puss!



Direkt från Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback