2011-08-23 @ 09:34:36 | Turkiet
Sista kvällen avslutades på vår favoritrestaurang. En som låg nära stranden, otrolig personal, och riktigt god mat. Kvällen vart sen och på vägen hem slog vi ett getöga in på Turkiska Ullared, ja ni hörde rätt, Turkiska Ullared! Hur kul som helst tyckte jag. Men de vart en hel del saker innan vi lämnade butiken. Köpte mig en söt klänning och en onepice, därför den var så sjukt billig. Visserligen lite stor, men ska sy upp den i benen när jag kommer hem. Men ska bara använda den hemma så ingen kommer engetligen behöva se att den är stor. Sen vart det en jättesöt klänning, och samma sak med den, måste också sy upp den lite längst ner, för den hänger enda ner i knäna. Men de är lätt att fixa! Om inte annat är min granne väldigt bra på att sy och har faktsikt sagt till oss om vi behöver något som ska sys kan vi fråga henne. Men nu är det min sista dag här nere, så idag ska jag pressa de sista. Visserligen vart jag jättebrun på båten igår, men kan behöva lite mer färg. Så vi hörs senare, puss!



Två simpla facelook under dem senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback