2011-08-23 @ 16:55:57 | Turkiet
Hotellrummet är lämnat (vi var tvungen att släppa det klockan fem) och nu sitter vid nere i lobbyn och väntar på att våran transferbuss skall komma. Men det är inte fören klockan 20:35 turkisk tid. Vilket innebär att bussen anländer till vårt hotell om cirka 2,5 timmar, vilket är jävligt drygt. Just nu sitter vi ute och de fläktar helt okej, så det funkar väl, men antar att jag kommer bli ganska uttråkad snart. Men ska nog tvinga mamma spela ett parti med kort med mig nu. Men snart är jag hemma i Sverige igen, och det ska faktiskt bli ganska skönt, till och med kylan längtar jag lite efter. Puss!




En glad tjej i väntan på transfer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback