2011-08-20 @ 09:34:46 | Turkiet

Mamma har seriöst släpat upp mig nio idag för att avnjuta hotellets avskyvärda frukost. Och sanningen är att den blir bara äckligare och äckligare för varje dag som går. Men som jag sa tidigare, kaffet smakar jättebra. Idag blir det till att packa väskan och bege sig ner mot stranden för en heldag. Inte helt fel om jag får säga det själv, förhoppningsvis blir jag då ännu en nyans brunare. Runt två tiden har vi även funderat på att ta en katamaran och åka runt till lite olika öar (Johanna har länge rekomenderat det). Sedan blir det att åka till hotellet och där efter ut och äta någon fin middag. Men nu för att inte slösa bort all tid ska jag byta om och packa väskan. Puss!



Saknar mina katter. Även fast Moses ser ut som sju svåra år. (Inte ens för att han är sju år?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback