2011-08-25 @ 14:43:51 | Vardagsliv

Ingen vidare uppdatering efter Turkiet.
Igår vart det till att äta lunch med Hanna, sedan åkte jag och jobbade några timmar. Senare på kvällen kom Linn och Jocke till mig, så slapp vara själv hemma i alla fall, vilket jag avskyr! Idag vart det dessutom ingen skola igen, har sovit så sjukt dåligt så gick upp vid tolv tiden, då Jocke skulle till jobbet och Cissi och Linn självfallet ville äta kina idag igen, så det var bara att haka på. Nu ska jag fixa mig, sedan bär det av till jobbet för möte i en timme, sedan ska jag jobba i fem timmar. Roligt? Men kommer med bättre uppdatering efter jobbet. Puss!



Bild tagen för cirka en månad sen, men jag ser fan precis lika dan ut idag. Bitter!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad att du skriver öppet om Jocke :$ bara den där den jag tror att det är dvs!! <33

2011-08-25 @ 16:27:31
URL: http://johannabrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback