2011-09-01 @ 01:04:36 | Vardagsliv

du har under den senaste månaden...

målat dina naglar: nej, tror fan inte de?
haft mens: har just nu (tummen upp) -.-
sjungt en tjejsång: Ofc.
dansat framför spegeln: Ja, har jag säkert!
hoppat studsmatta: Nej..
skrattat med din bästa vän: varje dag!
varit utomlands: hinner bli tre gånger.
hatat någon: hatar ingen..
köpt kläder för över 700 kr: yes
köpt mat för över 100 kr : yes
köpt skor: yes
önskat dig långt långt bort: ja vissa dagar.

 Vad...

har du på dig: jeans och en donken tröja.
klockan är: 01:02
ser du om du kollar rakt fram: Min tv?
har du för tapeter i ditt rum: gråa, och en fond tapeter.
är ditt favoritgodis: gillar allt godis :(
använder du för mascara: Max Factor typ?
är det pinsamaste du har i din väska: Har inget pinsamt..
tycker du om killar: Dum fråga -.-
brukar du göra en lördagskväll: krogen eller jobba.
Vem...

är din bästa vän: Har flera..
sov du senast brevid: Cissi.
är närmast ditt hjärta: min mamma och mina vänner.
inspirerar dig: Mycket.
tycker du är coolast i din klass: Carro när hon blir aggresiv!
hatar du: ingeting
brukar du umgås med mest: hanna, cissi, carro, jasmine.
pratade du senast med: Cissi
pussade du senast: Jocke
tycker du ska göra detta test: den som är no lifer som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback