2011-08-22 @ 07:51:43 | Turkiet
Kvällen vart senare än väntat. Vi tog oss till en restaurang inne i Side centrum vid namn Paradise. Men maten var inte särskilt smaklig så vi gav oss vidare till restaurangen där vi åt mat ur en lerkruka, och där vart det två drinkar var sedan bar det av hemåt. På vägen hem mötte vi dem första svenskarna (småläningar) som faktiskt ville prata med oss, trevligt. Så det vart en kvällsdrink hos dem sedan gick vi hem för att sova. Och då hade klockan redan blivit runt tre? Och nu är jag redan vaken, kvart i nio om jag skall vara exakt här nere. Egentligen skulle jag vilja sova men jag och mamma ska på en båttur till Manvagat (tror det hette så?) där vi ska kolla på lite vattenfall, bada från en båt m.m. Så det ska väl bli trevligt när vi väl är där, men just nu är jag dödligt trött! Men ska göra mig klar nu och vandra ner mot lobbyn. Puss!



Supersöta Pollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback