2010-09-10 @ 00:38:23 | Vardagsliv


Hej i stugan!
Halsen har åkt på stryk nu, de värkar av bara helvete! Bokstavligen!
Man märker så jävla lätt när jag börjar bl sjuk..
Jag får hundramljarder blåsor i hela käften och någon sakmojs under tungan sväller så kan knappt röra käftten. Läpparna blir som sandpapper och inte nog med att jag får finnar när jag missköter mitt ansikte, när jag blir sjuk får jag hundratusen miljarder finnar fast jag är jättenoggran.
Skäms över mina små problem! Men folk som känner mig och vet att jag mår skit av mina finnar. Fine om man får några små ibland, men när man helt plöstligt vaknar och har typ FYRA stora och typ miljarder små i hela ansiktet blir jag fan apatisk!

Så idag köpte jag hem ett starkare medel som är mot medel acne!
När jag var mindre hade jag början på acne kan man säga och efter jag fick bort de problemet är jag livrädd att de ska komma tillbaka! Fatta då varje gång jag blir sjuk, jag är ju för fan alltid orolig!

Men ska bege mig mot sängen nu med en bok, puss!

/ Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback