2010-11-24 @ 21:06:50 | Vardagsliv
Jag gillar inte snö..
Idag när jag gick till skolan var de rena rama snöstormen, vilket fick mig på ett bittert humör. Men att jag hann i tid gjorde mig något gladare, tanke på att de är tredje dagen i rad (som jag sa i tidigare inlägg)
Jag var till och med på idrotten i skolan idag. Freddan var den som skulle hålla i idrottspasset idag, och han lyckades riktigt bra, eloge till Freddan!
Efter skolan kämpade jag mig hem i snöstormen *att de inte slutar blåsa och snöa, suck*. Hemma gjorde jag klart min redovisning om medeltiden, astråkigt. Men nu är de äntligen klart i alla fall. Sen ringde Molle och vi tog en cigg, så de var bara att ge sig ut i snöstormen igen, underbart, eller?
Sen var de bara hem och byta om och ge sig ut i ... ja SNÖSTORMEN, för att ta sig ner till Sats och gå på PowerStep. Men nu är jag hemma igen och tänker fan inte sätta min fot utanför lägenheten igen! Punk slut.

/ Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback