2010-11-24 @ 23:57:19 | Vardagsliv

Lite uppdatering ur sängen.
Mina ögonlock är som bly, och vill bara rasa ner.
Vart inge vidare bra pluggat idag, men gjorde i alla fall en restläxa. Bättre än ingeting. Jag blir så sjukt omotiverad av att plugga hemma, får aldrig arslet ur vagnen och gör något.
Just nu pratar jag med Jocke, men antar att han ska sova snart (Han är ALLTID trött).
Men ska bege mig på att kolla lite efter en kofta på internet, sen ska jag också sova.
Godnatt alla söta läsare! *Statistiken börjar äntligen bli bra igen* Och de är bara er jag kan tacka för de. Puss!



/ Sofia Hurtig Svensson





Kommentarer
Postat av: Thorfreya

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-04-12 @ 14:11:11
URL: http://thorfreya.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback