2010-05-31 @ 17:09:32 | Vardagsliv
En lång helg men med dålig uppdatering.

Fredagen vart en lugn kväll, träffade Max på ett par cigg och avslutade kvällen hemma hos Jocke.
På lördag hämtade mamma mig ganska tidigt hos jocke för skulle på bröllop, de var hur vackert som helst!
Annika och Emilia var supervackra! Jasmine var även med på de fötjusade bröllopet, hon hjälpte mig att jobba där! Senare på kvällen när jag kom hem, runt tolv snåret träffade jag Jocke och Stock, och så sov jag hemma hos Jocke. 
Och så kom söndagen, som slutade ensam hemma vilket var mindre roligt, haha!

Men annars har helgen varit helt fantastisk!



- Brudparet



- Världens sötaste Emilia




- Mindre vackra Jasmine och Jag, haha!



- Michan och min bror, gulliga!



- Och så gjorde vi ett nytt försök... Vilket inte heller vart något vidare resultat, haha!


/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha, super gulliga, naaat! =) micke var fin, men inte jag!<3

2010-06-01 @ 12:56:54
URL: http://mitchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback