2010-05-08 @ 09:55:49 | Vardagsliv
Godmorgon!
Jag har vaknat sjukt tidigt och jag vet fan inte varför?!
Har redan ätit frukost och hängt tvätt, fatta då hur tidigt jag varit uppe? Hemsk tanke på en lördag!

Jag ska fortsätta morgonen med att diska och duscha sen mot kvällen ska de bli grillning.
Kommer säkert mer uppdateringar, puss!

Min kära väninna har kommit upp med Valborg bilderna nu och här får ni ett smakprov! Resten finner ni på Facebook!



Hanna och Max!




Max och Hubbe, Max har lite problem med sina pooser, haha!



Carro och Marcus!



Jag, Jasmine och Anna, kvällens glädje!



Hanna och Carro!



Jag och Hanne!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: arg max :@

nej dom e tuuunga :D

2010-05-09 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback