2010-03-17 @ 18:51:56 | Vardagsliv

Geografiuppsats är de som ekar i mitt huvud.
Måste få något annat i huvudet så ska åka med mamma till Märsta.
Självklart ska uppsatsen också avslutas och bli klar idag, men de är ett annat problem..
Mamma har i alla fall köpt en burk med Nutella till mig så vi ska hem och göra pannkakor.

Gårdagen var sen därför ingen vidare uppdatering. Vi var i riksdagshuset med klassen och fick tillbring ett ex antal timmar med att bara strosa i stan. Mycketskönt! Vilket lädde till en mysig fika stund och en god lunch på tacobar!

Nu beger jag mig mot Märsta, Puss!



Carro och jag har lärt oss att sats! Varsin latte med en chokladboll!



Medans Hanna och Jasmine satsade på en varsin smoothie, Hanna valde även den stora brownin också ^^

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback