2010-03-21 @ 23:38:36 | Vardagsliv

Helgen!

Fredag: 19/3
En hel eftermiddag med Jasmine i stan. Vi var på alla dessa resebyråer och klar gjorde var resan skulle gå till, Rhodos! Efter de gick vi till en Sushiresturang och frossa i råfisk, mums! Vi tog även en repa i en massa butiker men jag låg lågt med min ekonomi och höll hårt i plånboken. Men de höll inte länge då jag såg Waynes café.. Men, men man blir alltid lycklig av en latte!

Lördag: 20/3 Hämtade min Vovve från hundhotellet. Sen under kvällen var jag med Jocke, som sagt vi hade varit tillsammans i ett år, inte illa pinkat! Så vi lagade mat, titta film och lite sånt.. Men som vanligt jag somnar alltid om man ser på tv, lite nackdel där med mig!

Söndag: 21/3 Varit hemma med mamma nästan hela dagen. Jocke åkte runt tre tiden här ifrån, sen dess har jag sovit en hel del och sätt på Outsider. Sen drog jag och mamma till donken för jag ville ha en latte, mums!
Sen hade vi tydligen lovat morfar att åka till han vilket vi också gjorde, och middag hos pappa?! Så jag har spenderat dagen till att åka bil överallt, suck!

Men nu är jag äntligen värd till att få sova och klara av skolan imorgon, puss!



20/3-2009 - 20/3-2010 / ett år <3

/ Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback