2010-07-29 @ 14:14:07 | Vardagsliv
Hej!

Dåligt uppdaterat senaste tiden, men jag har inget att skriva om längre. Ganska booring faktiskt..
Igår var jag inne på AIK - Rosenborg, hyffsad match men resultatet vart inte riktigt som jag hade hoppats.
De komiska under matchen var att Jane - i mammas pojkar satt typ snett brevid oss. Kan inte påstå att hon verkade speciellt intresserad, hon sminkade sig iprincip under hela matchen och satt och rökte, fast de var rökförbud. Skojig brutta de där! Hennes nya läppar var inget att hänga i julgranen heller, och inte tuttarna heller..
Nej, ärligt talat såg hon grotesk ut!

Nog snackat om de, köpte även en ny jeans jacka igår, super söt!
Har blivit en hel del shoppade sen min lön kom, men kläder gör en alltid glad.
De kommer komma upp en bild på jacka sen iaf, efter min dusch.

Här kommer lite bilder från helgens fest till er ära iaf, puss!










/ Sofia Hurtig Svensson



Kommentarer
Postat av: x

bilden där hanna är me på ser de fan ut som hon har pattar :Ö hahaha

2010-08-13 @ 00:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback