2010-01-05 @ 01:18:49 | Vardagsliv
Nyårslöften hit, nyårlöften dit. Ärligt talat förstår jag mig inte på sånt skit?
Visst man var 8 år och hade godisförbud de köper jag? Men vafan är ett nyårslöfte värt nu? Ingenting!
Och för er som då undrar om jag har ett nyårslöfte nu. Nej verkligen inte, inte ett enda!

Att man ska sluta röka, träna mer och alla dessa fåniga saker.
Visst träna mer ska jag göra, jag har ju ett gymkort att leva upp till. Man får ju lite ångest bara av att se de i plånboken, så då brukar jag faktiskt masa mig dit...
Men sluta röka, allvarligt talat? Nej man slutar när man lessnar och plånboken inte accpeterar de längre, de är min tanke! För mig är de en social sak och att sluta röka skippar vi för iår.

Nu ska jag sova och så kan ni skippa nyårslöften 2010. Pusshej!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback