2010-01-23 @ 13:40:36 | Vardagsliv

Hejsan!

Gymnasiet tar kol på mig. Jag har haft tre prov den här veckan och ett ex antal läxor och oförberädda prov. Man blir näst intill galen.
Proven har väll gått bra måste jag säga, lite smått irriterad att jag inte han alla uppgifter på matteprovet (missade en) pga av tidsbrist.
Ja som ni kanske förstår får jag lätt prestationsångest, och de leder till att jag alltid vill prestera så bra jag kan, få bästa betyg och alltid vara förberädd innan prov. De är sjuk jobbig..
Men men, den här veckan har jag legat i varit i skolan hela veckan gjort alla prov och alla läxor, är jag inte värd en medalj?

Idag ska jag iväg och kolla på en kisseunge, plugga med Jasmine och Carro (Har sjukt mycket grupparbeten) och dom ska vara klara tills nästa vecka, suck!
Sen drar vi nog ut en liten stund efter vi är klara. Dags att ringa Mami och kolla när hon kommer.


                                 Jasmine & Carro <3


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback