2010-01-16 @ 16:43:19 | Vardagsliv
Så otroligt trött och sliten men ändå på ett strålande humör.
Kom inte riktigt i säng inatt. Jag och Jasmine somnade väll runt sju imorse eller något i den stilen.
Men de vart en ganska trevlig kväll i alla fall.
Hanna, Carro och Jasmine sovde kvar hos mig, och alla vaknade nog med ett dunkande huvud och en stel kropp. Don't drink alcohol..

Kom till pappa idag och mitt rum är precis klar renoverat och mina rosa tapeter är gone.
Rummet vart riktigt läckert bara min väggtv som saknas sen är de perfekt!
Nu ska jag vänta på att älskling kommer så vi kan hämta honom vid bussen. Puss!

"Knarkar Calle Kristiansson" <3

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback