2010-02-01 @ 19:09:47 | Vardagsliv

Snart är det tid att åka till Märsta.
Till vår lilla lya. Förhoppningsvis med klarlagt golv överallt!
Börjar bli lite hårt att gå på betong.. Men idag ska nog lägenheten vara klar renoverad.

Har snott med mig pappas kamera också så de blir nog en del bilder nu framöver.
Min kamera vart som sagt stulen på nyår och min mobil var dränkt i någons smarriga drink i fredags så den telefonen har precis anlänt till mobilhimlen!
Så förnärvarande använder jag mig av pappas arbetstelefon "pinsamt".
Men ska åka till elgiganten imorgon och be dom laga mammas, för de är bara hennes skärm som är paj!

Dags att åka mot Märsta, puss!
Bloggar förhoppningsvis mer sen om jag inte åker till Jocke måntro?!
 
/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback