2010-02-04 @ 17:47:13 | Vardagsliv
Svar till en kommentar angående min vikt.
Att jag skrev min vikt i bloggen är ett stort bevis på att jag inte skäms över min kropp!
Jag tränar en hel del men har nu för tillfället en lite svacka pga mycket i skolan men annars är jag i full gång flera gånger i veckan de är därför jag har den kropp jag har och väger de jag väger, de kallas för att kämpa för att se bra ut. Sen att folk kan vräcka ur sig att en tjej som jag är tjock och inte stå för sin åsikt de är fegt. Alla har inte lika bra självförtroende som jag, vissa kan ta riktigt illa upp och de kan leda till dramatiska saker.

Men tack o lov är jag hård som en stålbit!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback