2010-02-09 @ 16:03:17 | Vardagsliv
Hemma efter en kort dag i skolan, jätteskönt att sluta runt elva.
De här med gymnasium är en riktig höjdare så länge jag inte måste tänka på mitt referat.

Efter skolan drog vi ner till Brödboden och käkade lunch och sedan till Eurostop. Letar efter en plånbok men fann ingen, mycket ledsen!
Sen var de dags att följa med Jasmine till frisören, här ska de bli en ny frilla och färg! Blir säkert skit snyggt.
Sen mötte jag Michan lite snabbt och och fixade cigg till mig, sen bar de tillbaka till Jasse. Men jag har dåligt tålamod så beställe tid till mina akrylnaglar sen åkte jag hem och nu måste ja ta tag i mitt referat, ska bara duscha först. Puss!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback