2010-02-07 @ 11:35:28 | Vardagsliv



Godmorgon!

Ni vet när man vaknar av att ha en solstråle i ansiktet, gud vad arg man blir. Man önskade att man hade varit smart nog kvällen innan och dragit ner alla persienner. Men hur ska man veta att kommer solen lyser en sådan här månad med ultra mycket snö? Nej jag säger bara diss till söndags morgonar med sol!

Idag ska de pluggas spanska, ursch säger jag bara. Men jag har prov imorgon och jag skulle iaf vilja ha ett ganska bra betyg. Har redan ugglat genom pappret på vad man ska kunna och tror faktiskt inte provet är så svårt. De är mest futurum, difftongerade verb m.m. Något jag kan ganska bra innom spanska faktsikt! (Y)

Men nu ska jag ner och äta frulle bulle, för har precis kommit ur duschen. Puss!


/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback