2010-02-23 @ 16:25:57 | Vardagsliv



Tråkig och simpel look today. Men är man smått förkyld är man bara glad att man orkar gå till skolan.
Men allvarligt talat har jag en ganska stark vilja när de gäller skolan, de ska mycket till om jag ska missa ett prov. Så med snoret i näsan gick jag till skolan genomförde alla dagens första lektioner och slutade dagen med ett prov, som slutade med VG, tack Waaara!

Nu ska jag skriva klart min formella uppsats "har bara en kort del kvar" och sedan fin slipa lite på de och sen är de dags att skicka iväg allting. Puss!

/ Sofia Hurtig




Kommentarer
Postat av: Michaela

SOFIAA HURTIG, VAD HAR VI SAGT OM DÅLIG UPPDATERING?!:@<3

2010-02-27 @ 12:25:49
URL: http://mitchan.blogg.se/
Postat av: Jensinga

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-18 @ 11:24:31
URL: http://jensinga.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback