2010-12-05 @ 18:11:06 | Vardagsliv

Hemma från både julmarknaden och ett Powerstep pass.
Jag och mamma bestämde oss att träna direkt efter julmarkande så jag hann inte uppdatera er om träningen.
Just nu väntar jag på att duschen skall bli ledig så att jag kan duscha av mig, sen att mamma skall börja laga maten.

Angående Steninge julmarknad var de lika mysigt som åren innan. Har lite problem med att de ska vara så mycket folk, men en god julstämmning får man i alla fall.
Jag köpte mig lite julklappar, säger inte vad ;)
Men köpte en lite sak till mig själv som jag tror kommer bli användbar nu i vintertid!



En termosmugg som jag kan göra latte i innan skolan! Dessutom var den supersöt.
Tyvärr var kvaliten på bilden lite dålig (mobil kamera). Muggen är egentligen mer röd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback