2010-12-20 @ 00:05:08 | Vardagsliv
Jag har bloggat jättedåligt under hela helgen, mest beroende på att jag verkligen har haft hur mycket som helst att göra.
I fredags åkte jag till Skepptuna för att gratta farmor som fyllde 71 år, så hade med mig en present och åkte dit med, efter de åkte jag till pappa och var där resten av kvällen.
Lördag gick jag upp klockan halv sju för att åka på en kurs klockan nio på Mcdonald´s inte heller så lockande, men de var jag tvungen till. Fick massa papper och fick gå igenom hur allt funkar samt hygien och matsäkerhet. Efter de köpte jag och pappa gran samt några julklappar.
Sen kom mamma och jag var tvungen att följa med henne och hjälpa henne med julklapp till morfar och mormor sen efter de skjutsade mamma mig till farmor för jag skulle på födelsedagsmiddag där, trevligt.
Efter middagen som slutade runt sju åkte jag hem till pappa för att duscha och fixa mig lite sen kom mamma och hämtade mig så åkte jag hem och så kom Jocke till mig. Så man kan säga att både fredagen och lördagen varit helt fullspäckade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback