2010-08-16 @ 11:25:26 | Vardagsliv
Tjugo över elva och ja är vaken och nyduschad, grymt!

Igår vart de en sen kväll, var hemma runt halv fyra. Kvällen bestod i att jag, cissi, hanna, ae och molen tog oss en tur. Men runt tio tiden lämnade vi av Cissi sen åkte vi vidare till stan och käkade. Runt tolv tiden körde vi hem Hanna och Molen också. Sen vart de bara jag, ae, dennis, micke och renna kvar. Efter vi kört hem fanskapen åkte vi tillbaka till stan på ett x antal cigg, trevligt de där!

Idag blir de Grönalund igen med Cissi, så ska fixa mig nu sen dra ner till henne. Har bara en timme på mig så de kan bli lte tajt. Men ska nog hinna, de jobbiga är att jag är en riktig tidsoptimist, tror att jag ska hinna med allt och sen gör jag inte de, haha!

Men ha en findag, puss!



/ Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback