2009-09-15 @ 11:29:27 | Vardagsliv
Efter lite letande, eller rättare sagt tänkande hittade jag sim kortet.
Underbart måste jag säga, så nu tankar jag på kortet med 75kr comviq kompis, för ska ju ha kortet i max tre dagar i alla fall, tills mitt nya kommer på posten.
Igår fixade jag även ett leg, och de kommer ta ca: 2-3 veckor innan jag får hem det. Men gud vad jag har varit duktig och skickat efter saker nu..
Nu ska jag bara fixa datorn, sen be någon datagubbe formatera om den och lägga nya virusskydd.
Hackern ska bort ur min dator, han/hon har förstört halva mitt liv, men en sak vet vi om han/hon i alla fall de är en riktig fattig sak som inte ens har råd att ha en egen mobil att sms ifrån, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback