2009-09-30 @ 22:13:58 | Vardagsliv

Hej alla söta!
Igår: Dåligt uppdaterat igår, men var hemma hos Jocke.
 Efter att ha gått i skolan till halv fyra så drog jag och Hanna ner till stationen för att käka lite, där Jocke även joinade oss. Efter att vi käkade drog vi till Väsby för att Hanna skulle köpa en present till sin mamma och jag en till min storebror. Sen köpte jag även ett par convers. Jocke där emot, gick bara runt och tjura "ovantligt?" nej!
Efter de åkte jag hem till Jocke och somna på störtet. Konstigt? Sen vaknade jag och vi såg på OTH.

Idag: Har jag inte gjort så mycket bara haft Geografi prov i skolan som gick sådär. Efter skolan drog jag hem till Cissi och vi såg lite på en film, sen käkade vi och drog på träning. Som gick åt helvete helt enkelt.

Imorgon: Ska jag till skolan och ska ta BUSS till skolan, så jävla hemskt! Men men, har inget val. Efter skolan ska jag dra till gymmet och träna, sen bär det av hem till Morfar och hjälper han lite. Sen närmare kvällen ska vi över till min bror och gratta han, och han MÅSTE ha köpt en tårta från ett bageri i Stan, annars skjuter jag han!

Men nu ska jag skriva en uppsats om mitt namn.



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback