2009-09-26 @ 18:01:58 | Vardagsliv
Hej bloggen, dålig uppdatering nu under helgen.

Torsdag: Var jag med Jocke och tränade.
Fredag: Var jag med Jocke.

Lördag:
Idag började jag dagen med Donken med älskling. Äppelpajen är bara för god.. :/ "hoppas inte cissi ser detta, hihi". Efter de åkte jag med Farmor hem och sen dess har jag typ bara jobbat. Och snart är hela arbetet klart. Ska snart hem och duscha lite, fixa mig och åka tillbaka till farmor och käka. Sen ska jag åka och möta min bror, för att hämta mina cigg. Sen har jag inte så mycket mer planerat.

/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: cissi

Jaaa, alla coola hänger där, såg tex din pojkvän där idag!! Jag äter iaf inte äppelpaj heeeeeela tiden, tjooooooock (a) <3333

2009-09-26 @ 18:15:14
URL: http://bjjork.blogg.se/
Postat av: cissi

Nej okej det kanske du inte har då, han hälsa inte ens på mig. Jag ba tja! Han ba titta på mig och kolla bort :|

Ja den är god, jag erkänner... <33

2009-09-26 @ 18:32:35
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback