2009-10-14 @ 22:51:01 | Vardagsliv




Nu är det dags för mig att dra mig till kojs, borsta mina gaddar och sova. Något som är väldigt märkligt med mig är att jag inte klarar av att borsta tänderna med en "vanlig" tandborste, ni vet såna där stora. Utan jag håller mig helt klart till barn/baby avdelningen där dem säljer borstar för 1-4år. Hatar dem där stora klumpiga sakerna, dem man inte kommer åt längst bak med. Så jag föreslår de små borstarna, där kommer man åt mycket bättre, tro mig ni borde testa!

Jag sa ju igår att jag skulle se andra avenyn innan jag skulle sova, men de sket sig. Internet skiten fucka ur och jag orkade inte gå upp och fixa det, så somnade istället. Men istället ska jag se andra avenyn ikväll, underbart!
Puss!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback