2009-10-21 @ 20:49:17 | Vardagsliv
Hej allesammans!
Min skoldag har varit sjukt bra! Anledningen till det var att alla dagens lektioner utgick. Och de sätter vi en riktigt stor "tumme upp" på! Istället för att åka hem på en gång gick jag till gymmet och tränade av mig. Alla människor bör röra på sig, man mår så mycket bättre då, tro mig!
Jag har som mål att gå dit minst 3 gånger i veckan, mer behövs inte. Man ska aldrig lägga för tunga eller svåra mål för sig själv för då blir man så besviken på sig själv när man inte klarar de.
Efter gymmet gick jag, Jasmine, Carro och Hanna ner till Kinaresturangen vid stationen och lunchade, mums! Ennu en "tumme upp" på de!
Efter de tog vi faktiskt bussen hem och sen dess har jag varit hos farmor. Men nu är jag äntligen hemma igen och nyduschad. Desvärre har jag gjort mig riktigt illa i nedre delen av ryggen, kan knappt röra mig.
Och ingen kan ge mig massage heller för jag är ensam hemma och pojkvännen är för upptagen med annat.
Så här ligger jag med massagebollen framför mig men kan inte använda den för ingen finns hemma, suck!
Låt mig dö?

Aja dags att ta tag i lite viktigare saker, puss!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback