2009-11-16 @ 20:35:24 | Vardagsliv
Hemma igen!
Mamma och jag tog bilen till Eurostop för att köpa oss en varsin Jacka på Stadium. Men när vi väl kliver in i butiken håller dem på och bygger om, första tanken som slår mig då var "har jag åkt hit i onödan med feber?!"
Visst dem hade en del jackor kvar i butiken men inga exklusiva, eller vad man ska säga. Och jag visste precis vilken jacka jag ville ha och just alla peak modeller var skickade till andra butiker..
Så vi åkte till Väsby Centrum i stället och jag fick min peakjacka, så nu är jag jättenöjd!
Mamma köpte också en fin jacka fast en Helly Hansen..
Men nu ska jag ner och äta lite frukt, har köpt hem massa meloner, kivisar, bananer m.m.
Puss!




/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: Michan

Avundsjuk fia:'(

2009-11-17 @ 13:13:46
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/
Postat av: Michan

AVUNDSJUK SA JAG!!! :O hihi.

ge mig, vill också vara varm om rumoan!! :( <3

2009-11-17 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback