2009-11-15 @ 12:02:40 | Vardagsliv
Godmorgon!
Känner mig trött som en björn och mår inge vidare.
Under helgen har jag inte haft tid att blogga men här kommer lite vad som hänt.

Torsdag: Skolan, jättetråkigt.. Efter de åkte jag hem ett slag för att sova "ovanligt?!", nej. Sen körde Pappa mig till Märsta igen där jag mötte Cissi, vi träffade Marcus och Simon gjorde lite ärenden och sen runt 22:30 drog jag till Jocke.

Fredag: Skola, prov, men provet gick faktiskt ganska bra. Efter skolan tog jag bussen ner till Nymärstadal och mötte Cissi, och vi mötte Hanna sen gjorde vi några ärenden. Sen drog Hanna hem men jag och Cissi drog till henne. Runt sex hemtade mamma oss och jag och Cissi åkte till mig, vi fixade oss sen drog vi på fest.
Festen slutade i kaos.. Amulanser och poliser kom. Men jag, Jocke, min bror och Michan tog en taxi där ifrån.. 
Hemma hos Micke fortsatte bara jag dricka, tråkiga som dem andra va? Sen när alla ville sova var jag också tvungen till de, så runt halv tre kom jag väll i säng, suck...

Lördag: MENSVÄRK! Ungefär hela dagen. Men efter lite kämpande åkte jag med Mamma till Märsta för att lämna Micke och Michan som skulle fira sina 5 månader tillsammans. Sen drog jag till Cissi lämnade lite saker. Och sen åkte jag hem igen.. Och underkvällen var de film och mensvärk..

Söndag: uppdaterar om de sen ;) Inga specifika planer nu.


.

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback