2009-11-22 @ 22:25:06 | Vardagsliv

Dags att berätta om min helg!

Fredag: Hundvakt som ni alla visste om.. Inte så kul men pengar fick jag och de är ju alltid bra!

Lördag: Åt middag med tjejerna och grattade Carro, bilder kommer men laddar in dem imorgon (Y) Sen efter middagen träffade jag Jocke och vi gick hem till han och kollade OTH och myste!

Söndag: Drog från Jocke vid två tiden, då jag åkte hem. Städat mitt rum hela dagen i stort sätt. Låter säkert länge men när man städar mitt rum kan de behövas mer än 1 dag för att lyckas fixa de.. Men nu ser man både golv, soffa och säga. De är vad jag kallar underbart!
Nu på kvällen har jag mest pluggat matte, har prov på tisdag.. Tråkigt!

Men nu ska jag duscha sen sova, natti natt :D

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback