2009-11-16 @ 10:43:31 | Vardagsliv

Godmorgonens allesammans!
Som ni nu tänker "är Soffan sjuk igen?!"
Och ja, svaret är ja! Soffan är sjuk..
Min hals sammarbetar inte alls med mig, min röst är gone och jag har feber, kan de bli bättre?!
Därför ska jag fördriva min dag med att städa klart mitt rum, plugga lite inför ett prov och sova, underbart!
Ikväll när Mamma passerar portens tröskel ska vi åka till Stadium och köpa mig en peak jacka, nice va?!
Man kan aldrig blir för sjuk för lite shopping...
Men dags att ta tag i mina problem...



Lika söt fast jag är sjuk, de känns ju bra iaf! <3


/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: cissi

Hej vännen! <3 Jag kan inte få tag i dig, vilket nummer använder du nu? Kan du smsa mig elr nåt, det vore bra, saknar dig <33

2009-11-16 @ 17:02:41
URL: http://bjjork.blogg.se/
Postat av: Michaaan

Din vinterjacka är faktiskt fin!! tänk på mig som inte fått någon än som fryser om baken:/ haha<3

2009-11-16 @ 19:42:08
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback