2009-11-21 @ 14:10:05 | Vardagsliv
En ny dag med nya utmaningar.
Dagens utmaning: Carro 16år, Grattis pinglan!
Detta leder till att klockan fem ska jag vara inne i Märsta, hur jag nu ska hinna de? Men de löser jag nog.
Så vi tjejer har bestämt att vi ska ut och äta, inte alls dum idé! Vilka som medverkar har jag verkligen ingen aning om, de blir en överraskning för mig med. Jag, Jasmine och Hanna vet jag i alla fall kommer att vara med och de är ju positivt!

Blir väll inget mer bloggande för kvällen vad jag tror, men bilder kommer tas under middagen!
Efter middagen drar jag till Jocke, ser oth och myser! Låter som en hel skön idé på en lördag.
För er som missat så var vi tillsammans 8 månader igår, gulligt va?! Supersött, haha skojar! Vem bryr sig egentligen, tid som tid, daah!

Men nu ska jag fixa mig och städa badrummet, suck! Puss



/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback