2009-05-03 @ 20:28:37 | Vardagsliv
Godkväll allesammans.
Dagen har varit full smäckad så det har inte blivit något vidare uppdaterat.
Tänker ta hela Valborghelgen och berätta lite kortfattat om det roliga som hänt.

Torsdag: Fest, ah vem gick inte på fest på Valborg? Jo som sagt fest vart det i alla fall för min del hos Sebastian. Mycket trevligt. Visst stötte det på dåliga saker under kvällen men man får ta det dåliga med det goda! Efter festen drog ett par stycken hem till mig för att slagga, bland annat Millan, Micke och Jocke.

Fredag: Vaknade på morgonen, dags att ta reda på förfesten hemma hos mig och städa upp lite. Runt två tiden åkte jag med hem till Millan på en jättegod middag tillsammans med hennes familj, micke och några till. Runt nio tiden gled jag hem igen, hade ingen lust att göra nånting den dagen och absolut inte ta moppen till Märsta. Så åkte hem och deppade för mig själv.

Lördag: För att verkligen visa att det är Valborgshelg så vart det till att festa idag igen, fast nu hemma hos mig. Det kom väll sådär lagom med människor och visst det vart väll lyckat måste jag säga. Mobiljäveln är väll det enda problemet, jag råkade kasta den lilla sötingen i väggen... Men troligen åker jag och Mamma till Uppsala imorgon (Måndag) och lämnar in den så jag får en ny inom några veckor.
 
Söndag: Vaknade typ runt elva tiden. Allt var grymt segt, men runt tolv tiden bestämmde jag och Jocke att det var faktiskt dags att stiga upp. Jag, Millan och Micke plockade snabbt iordning på gårdagens partaj medans Jocke stog i duschen "latmask", haha. Sen käkade vi frukost, eller ja på lördag natten åt alla gäster upp min frukost för dem var tydligen fyllehungriga så frukosten var i stort sätt slut. Men vi micrade bullar och annat kraffs så något fick vi i oss i alla fall.
Sen idag har jag inte gjort så mycket, jobbat lite och tagit det ganska lungt bara.
Inget mer om den här helgen att säga faktiskt, förutom att den varit mycket lärorik, man lär sig alltid nya saker om vissa människor.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback