2009-05-25 @ 18:23:45 | Vardagsliv
Hej bloggen, nu var det år och dagar sen jag bloggade. Har nyligen kommit hem ifrån Falun, eller rättare sagt igår kväll men hade ingen lust att blogga då, så jag umgicks med Jocke istället. 
Cupen var jättekul även fast det inte gick så bra, haha! Inga frågor om den saken tack!
Idag gick jag till skolan även fast hela kroppen stred emot mig men Jocke slet upp mig ur sängen och tillslut satt jag på bussen och åkte till skolan. Duktigt gjort av mig måste jag säga.
Imorgon är det Centralskolans årliga brännbolsstävlingen i Rosersberg där alla klasser i höstadiet möter varandra. Kommer bli skoj, enda höjdpunkten på hela året, sen slutar vi snart skolan och jag går äntligen ut högstadiet!
Jag tänkte faktiskt ta och leverera lite bilder ifrån Cupen också, tanke på att jag var kamerakvinna en hel del, eller min kamera gillar att fota, haha.
Men ska packa min väska och ta moppen över till Millan snart, men lägger nog upp lite bilder innan jag åker.


Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback