2009-05-05 @ 13:56:38 | Vardagsliv

Hej på er!
Japp nu var man vaken igen,  ny duschade och ny sminkad. Idag har jag fortfarande riktigt ont i magen, seriöst skit jobbigt. Men imorgon skiter jag i smärtorna och drar mig till skolan vilket fall som helst, för måste verkligen göra mitt HKK prov. Så borde egentligen sitta och rå plugga nu än att sitta här. Men jag hinner nog med båda "dumt tänkt Sofia"  men ska ner och göra mig en macka och ett glas juice.

Idag ska mamma köpa mig en jeans jacka, kommer verkligen bli skitsnyggt på mig. Men vad passar inte mig?

Dagens outfit för er som vill veta hur söt jag är varje dag.
 



Skjorta ifrån Only
Linne ifrån H&M

Ska ner och ta tag i mitt plugg nu, puss sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback