2009-05-29 @ 15:02:57 | Vardagsliv
Äntligen helg!
Nu har jag kämpat klart en hel skolvecka till och alla prov är i stort sätt klara. Gud vad underbart det är!
Det som hänt i skolan idag är väll egentligen inget speciellt. Jag har haft NO-prov, Engelska NP och SO. Efter skolan var jag super stressad för jag skulle hinna med min första och sista buss hem. Så jag åkte till M-Vallen för att hämta mitt busskort som Max lånat sen åkte jag vidare till Centrum för att ta ut pengar till kvällens godheter. Sen vart det raka vägen att möta Jocke som i sin tur fick ta hand om min Moppe, supergulligt!
Så jag hann faktiskt med bussen hem, tur va? Nu ska jag städa mitt rum, fixa mig inför matchen och leta reda på lite kläder till kvällens evangemang!

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback