2009-05-26 @ 19:30:12 | Vardagsliv

Hejsan hoppsan!
Ja, då var ennu en dag i skolan avklarar. Idag var vi som sagt i Rosersberg och hade brännbollstunering, ganska kul måste jag medge. Sista matchen spelades klockan två och efter det tog jag och Millan våra moppar till gymnasiumet i Rosersberg och mötte upp Micke och Rasmus. Först skjutsade jag Rasmus till R-station, eller Rasmus skjusade mig? Komplicerat, sen åkte jag, Millan och Micke vidare till Märsta. Vi kom bara till Ica Sätuna då jag skulle ta ut pengar och då plötsligt ser vi inte mindre än ... Rasmus? Han missade bussen hem ifrån M-station så jag skjutsade hem han till sig, eller han skjutsade mig? Komplicerat igen ... Millan och Micke stack då ifrån mig, men det sket ju jag i! Och då åkte jag iväg och träffade Jocke. Nu för ca: 30 minuter sen kom jag hem ifrån Jocke. Men nu ska jag:

Laga mat.
Ladda hem en film, förslag?
Duscha.
Städa rummet.
Sova


Puss sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback