2009-03-19 @ 23:47:54 | Vardagsliv

Hej allihopa, de här blir nog sista inlägget innan Spanien resan.
Känner mig på något underligt vis dunder deppig, allt känns bara åt helvete, jag förstår inte varför? Men det går säkert över när jag väl satt mig på planet.
Ah, väskan är i alla fall klar packat, nu gäller det bara att ladda hem musik, skriva en "kom ihåg" lista på vissa saker jag kommer på nu i efterhand och lite sånt.

Aja, lite om dagen kan vi väll iaf dra. Jag vaknade kvart i sju och hoppades på att hela halsen skulle vara helt igen sväld, men nej nej den var prima och det var bara att gå till skolan. Men visst man ska väll inte klaga dagen gick fort och jag gjorde mitt SO-prov. Efter skolan åkte jag och Millan upp till donken för ett besök och lite tid tillsammans, det har faktiskt blivit dåligt med "Millan & Fia stunder" nu förtiden, men sånt är livet. Efter det åkte vi ner till stationen och jag gick hem till Jocke för att träffa han innan jag ska åka. Ursch vad jag kommer sakna han. Men en vecka går nog fort. Runt sju tiden kom Mamma och hämtade mig sen drog vi hem och jag packade klart det sista. Nu sitter jag bara här som sagt och grämer mig över resan, men nog snackat om det. Jag borde faktiskt sova nu...

Förresten som ni märkt den senaste tiden är min blogg under uppbyggnad, den kommer bli strålande snygg när den är klar (säger jag som inte gör någonting). Nej det är faktiskt sant, jag är verkligen urusel på design, men som tur har jag Daniel och han är en riktig hejare på det där.

Jaja, men det är iaf dags för mig att sova nu, så jag önskar er en trevlig vecka, kanske blir något inlägg om jag kommer åt ett internetcafé där nere, men får se om jag ens orkar ta mig tid till att sätta mig vid en dator där nere.




/ hurtig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback