2009-03-12 @ 16:30:49 | Vardagsliv

Halloj.
Ja, just nu sitter jag i mitt rum och kollar framför mig. Jag borde verkligen städa. Men de är något i mig som säger "gör det senare" haha, som vanligt alltså.
För det andra borde jag kolla lite på vad jag ska ha med mig för kläder till Spanien. Måste faktiskt börja tvätta det viktigaste nu. Sen måste jag kirra lite nya saker så som skor, blusar, en scarf, en kjol och ett par chinos. Men det ordnar nästa vecka eller nu i helgen. Sen för det andra måste jag faktiskt dra till Brunos ett par gånger innan vi åker så jag inte får solutslag eller något liknande.
 


Tygsko ifrån H&M för 129kr



Bluse ifrån Gina Tricot för 249kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback