2009-03-11 @ 18:50:21 | Vardagsliv
Hej jag är verkligen helt urusel på att skriva just nu, eller inte på att skriva precis men på att uppdatera.
Igår hade jag mitt spanska prov som jag ständig suttit och tjatat om, det gick väll helt okej hoppas jag. Måste iallafall på ett G på de provet, annars är mitt liv över.
Svenska uppsatsen överraskade jag mig själv faktsikt, fick MVG, helt otroligt, Jag måste vara en riktigt novellprisse, haha.
Idag: Skola, matteprov, måste medge att det gick hyffsat på de också. Men lektionen efter lunch vart snabb, han in på lektionen sätta mig, känna hur hela världen började snurra, sen vart det bara ut och spy. Så är magsjuk.
Spydde ner hela korridoren i skolan, helt fantastiskt gjort av mig, haha.
Men sånt kan man ju faktiskt inte rå för.

Ska vila mig lite nu, känner mig smått klen, haha.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback