2009-03-19 @ 01:29:31 | Vardagsliv
Hej allihopa!
Ah, ennu en dag av dåligt bloggande och den enda man kan skylla på är faktiskt mig.
Jag slutade 13:50, ja det var väll skönt i och för sig men var tvungen att möta upp Mamma och Pappa en snabbis för några ärenden på banken, och de ledde till att jag missade min tidigare buss hem och vart tvungen att stanna kvar i Märsta. Men det gjorde ingeting för han träffa Jocke snabbt då, och det är bara positivt. Klockan 15:40 tog jag bussen hem men gick in för att hälsa på Farmor, det var ju så länge sen sist. Det vart att jag stannade på middag och såg även AIK - Leksand. Aik tog hem vinsten med 5-1, helt underbart!
Glömde att berätta att jag han sola imorse också utan att komma försent till skolan. Skolan var inte som den brukade idag heller för vi som har en sund och nyttig skola hade utedag idag, så vi var ute på en promenad på 8km. Men enligt mig var det inget att klaga över för det var ett strålande vårväder, så det var jättemysigt att gå ca 1.5 timme.

Efter Aik matchen nu ikväll har jag bara pluggat SO och packat min resväska, är väll i stort sätt klar nu, bara vissa små saker som fattas men de fixar jag imorgon.
Sen är det Fredag och vi lyfter tidigt som fan. Ursch vad jag kommer sakna alla! Visst en vecka i soliga Spanien, rå nice, men vafan kan man inte packa ner alla vänner också? De vore ju ennu underbarare! Nej men ska inte sitta här och klaga över resan, de kommer säkert bli jättekul.

Sen ska vi ta lite snabbt om imorgon för det lär bli ganska dåligt med bloggandet då också.
Skola på morgonen, även ett jobbigt SO prov som måste göras innan jag åker, efter skolan ska jag träffa Jocke, och det är ett starkt måste för mig! Annars avlider under kommande vecka. Sen taggar jag väll hem för att packa klart, städa rummet, fixa musik och andra små saker. Ska även ringa Millis och dra några härliga rader för på Fredag hinner jag inte. Sen tror jag nog kvällen blir lugn i sig.
Men nu ska jag sova, godnatt! <3

/ hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback