2009-06-03 @ 20:40:49 | Vardagsliv
Tisdag den 3 Juni, en regning och supertrist dag!
Inte nog med att vädret varit piss idag vi har också varit på August Strindberg's museéum i Stockholm. Visst det hade säkert varit supermysigt att gå runt i stan hela dagen om vädret hade varit någelunda bra. Men nej, regnet piskade i backet och jag fick "Pudelhår". Inte nog med att mitt hår blir lite lätt lockigt utan det blir fluffigt som en pudel också, det är verkligen hemkst! Okej ska inte sitta och tycka synd om mig själv.
Vi åkte tillbaka till Märsta runt 12 tiden då vi även slutade för dagen. Men då kom jag på att jag hade bad i Ekilla klockan tre för genomgång hur man livräddar, gud så dystert. Men som sagt jag var med på den saken också, så nu är mitt MVG klappat och klart i Idrott!
Efter badet kom Mamma och hämtade mig för vi skulle åka till Stinsenoch handla min avslutningsklänning.
Ni ska få se den senare för den var verkligen supersöt.

Linn ringer mig nu så måste snacka på nu, haha.

Puss söötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback