2009-06-04 @ 19:19:19 | Vardagsliv
Hej alla fula som fina!
Idag vart det lite ändrade planer, skulle egentligen åkt till Kista efter skolan, men jag och Millan ångrade oss, typiskt oss..
Så idag smet jag ifrån den sista lektionen och åkte hem istället, superskönt! Sen åkte jag hem till Farmor ett tag för att umgås lite med den gamla damen, visst är jag en trevlig lite tös?
Men snart är skolan som sagt slut, har bara en läxa kvar och ett prov, låter inte det helt underbart? Provet gör jag imorgon och läxan fixar jag i helgen. Oh, jag är en sån smart tjej. Och för att göra er läsare lite avundsjuka måste jag berätta att jag kommer få MVG i svenska i slutbetyg, att man alltid ska vara så smart!
Men, men inget mer skrytande för min del, ska fortsätta storstäda mitt rum och ta en kopp teh, ni får ha det superbra resten av kvällen, kastar säkert in ett inlägg till innan jag somnar.

Puss sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback