2009-06-26 @ 18:06:26 | Vardagsliv



Solen lyser, luften är varm och jag mår allmänt bra.
Just nu sitter ute i värmen med en RisiFrutti Hallon/Rabarber i högsa hugg och njuter av den svenska sommaren som äntligen är här!

Som dem flesta vet kom jag nyligen hem ifrån Estland där jag haft det jättetrevligt, vädret där var lika fint som i Sverige. Första dygnet åkte vi båt, logiskt! På kvällen satt vi vid livebandet och drack drinkar, inget man ska klaga på. Sen runt två tiden drog vi oss i säng för att nästa dag orka upp och upptäcka Tallin. Som jag tidigare sagt har jag varit i Estland ett antal ggr och har redan sätt det mesta måste jag säga, så för min del var det väll inte så intressant. Men den Estniska pizzan var i alla fall jättegod! Det underliga är att dem har majs på alla sina pizzor, knäppt va?
Sen på kvällen sov jag som en stock, trött som jag var. Och nu är jag ju tragiskt nog hemma igen så mig vart ni inte av med.  Men jag vet att ni saknat mig.

Men nu är det dags för mig att duscha och fixa mig lite, hörs senare.


PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback