2009-06-23 @ 16:54:08 | Vardagsliv
Hoho alla läsare!
Sofia is here igen? Nej men dags för mig att upptadera igen.
Sen i Söndags har jag varit med min syster nästan varje dag, tills idag då då hon skulle på skansen. I Söndags tog vi det mest chill, var ute, var hemma hos någon Abdi hela natten tills klockan fyra typ då vi tyckte det var bäst att gå hem och sova. Sen igår var vi med min mamma och shoppade jag köpte, underkläder, foundation,  nice face travel kit, en tunika, en bikini och ett par skor. Ja som ni ser, allt man kan behöva till sommaren! Sen igår kväll var jag med Jocke och åkte ifrån han runt två kanske då jag skulle ut och ta en fika med Millan. Men nu är jag på hemmaplan igen och ska ut och hjälpa pappa lite i trädgården.

Puss sötisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback